Klantenservice

Bezorgen

Wij brengen je bestelling graag bij je thuis! Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat.

Terug naar Klantenservice
hello banner background image

IN HET KORT

Bezorgkosten

In je winkelmand worden de verzendkosten van je order weergegeven. De verzendkosten zijn afhankelijk van het soort product en de totale orderwaarde.

Bekijk de bezorgkosten ›

Levertijd

De meeste producten hebben een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. De levertijd van de producten is in werkdagen en wordt aangegeven op de productpagina.

Meer over de levertijd ›

Bezorgafspraak

Wanneer het levertijdstip bekend is (1 of 2 werkdagen voor bezorging), neemt het vervoersbedrijf contact op om een bezorgafspraak met je te maken. 

Meer over bezorging ›

Bezorging

Kleine en medium producten worden met de pakketpost verzonden. Grote producten en grote bestellingen  worden verzonden via een vrachtwagen (met heftruck).  

Bereid je voor op transport ›

DIT ZIJN ONZE LEVERTIJDEN

Algemeen

De levertijd is in werkdagen en weken. De levertijd wordt aangegeven op de productpagina. De meeste producten hebben een levertijd van 1 tot 4 of 1 tot 8 werkdagen. 

Grote bestelling

Bestel je meerdere producten? Houd rekening met de tijdsindicatie van het product met de langste levertijd.

Deellevering

Soms worden de kleine en medium producten van je bestelling alvast via de pakketpost geleverd. Grote bestellingen kunnen eventueel ook in meerdere delen geleverd worden.

BINNEN 4 WERKDAGEN IN HUIS

Vaste dagen per postcode

De bestellingen waarvan alle producten bovenstaande tijdsindicatie hebben, worden op vaste dagen per postcode geleverd. Bekijk op de kaart hiernaast op welke dag wij in jouw regio bezorgen.

 

Nederland

België

OVERIGE LEVERTIJDEN

Op afspraak

Voor bestellingen met producten die andere levertijden hebben, geldt dat de vervoerder 1 of 2 dagen voor levering contact opneemt over het bezorgmoment. Eerder is dit helaas niet bekend.

DIT ZIJN ONZE BEZORGKOSTEN

GROOT TRANSPORT

Grote producten worden verzonden met een vrachtwagen, eventueel met heftruck.

Nederland*
Subtotaal tot € 350,-€ 119,-
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,-€ 99,-
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,-€ 69,-
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,-€ 29,-
Subtotaal tussen € 900,- en € 1300,-€ 19,-
Levering vanaf € 1300,-check Gratis
België
Subtotaal tot € 350,-€ 129,-
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,-€ 109,-
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,-€ 89,-
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,-€ 79,-
Subtotaal tussen € 900,- en € 1300,-€ 29,-
Subtotaal tussen € 1300,- en € 1500,-€ 19,-
Levering vanaf € 1500,-check Gratis

* Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag van € 100,- voor houtpakketten en van €150,- voor bestrating en stenen.

PAKKETPOST

Kleine en medium producten worden met de pakketdienst verzonden, zodat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

Nederland
Kleine producten (zoals accessoires)€ 12,95 of € 19,95
Medium producten (zoals trampolines)€ 29,- of € 39,-
Levering vanaf € 1300,-check Gratis
België
Kleine producten (zoals accessoires)€ 14,95 of € 19,95
Medium producten (zoals trampolines)€ 39,- of € 49,-
Levering vanaf € 2000,-check Gratis

Bestrating

(Behalve betonpoeren en opsluitbanden)*

Bestratingsmaterialen worden rechtstreeks vanaf de leverancier geleverd. Bestel daarom zoveel mogelijk materialen van hetzelfde merk. Doorgaans wordt de bestelling dan binnen 7 werkdagen geleverd.

Bij een bestelling van producten van meerdere merken of een bestelling in combinatie met houtproducten, wordt de bestelling waarschijnlijk in twee delen bij je geleverd. Er kan hiervoor een toeslag in rekening worden gebracht en de levering kan enige vertraging oplopen. 

Indien je zo'n bestelling plaats, nemen we contact met je op om een geschikte oplossing te zoeken. 

ZO GAAT DE BEZORGAFSPRAAK

PAKKETPOST

Je ontvangt 1 of 2 werkdagen voor levering van het vervoersbedrijf een e-mail met daarin het verwachte levertijdstip. Heb je een bestelling geplaatst waar groot transport voor nodig is en ontvang je een mail van de pakketpost? Dan is dit waarschijnlijk een deellevering. 
Meer over deelleveringen

GROOT TRANSPORT 

Het transport bedrijf neemt 1 of 2 werkdagen voor levering contact op om een bezorg afspraak met je te maken. 
 
De levering van grote producten (voornamelijk hout en stenen) gebeuren met speciaal hiervoor ingerichte vrachtwagens. Een goede voorbereiding van de levering is het halve werk. Is er een geschikte losplaats, kan de vrachtwagen op de plaats van bestemming komen? 
Lees verder

NIET THUIS?

Pakketpost

Wanneer je bestelling met de pakketpost wordt afgeleverd en je bent niet thuis bij levering zal de bezorger een briefje door de deur doen, waarop de gegevens staan om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Groot transport

Wanneer je bestelling met een transportbedrijf wordt geleverd, vindt de levering plaats op afspraak.

Ben je onverwacht toch niet thuis, dan kun je de chauffeur vragen om de bestelling op de stoep te plaatsen. Dit kan alleen als je de bestelling al betaald hebt.

In alle andere gevallen wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt en worden de kosten voor de extra leveringen aan jou verrekend.

Meer over Bezorgen

Kan ik mijn voorkeur aangeven voor een levertijdstip?

Je kunt je aangeven welke week je de bestelling graag wilt ontvangen en in overleg met het transportbedrijf kun je aangeven welke dag je je bestelling wilt ontvangen. Dit kan de levertijd vertragen. Een tijdstip kiezen is helaas niet mogelijk.

Meer over de bezorgafspraak ›

Ik wil mijn bestelling zo snel mogelijk in huis hebben. Wat kan ik doen?

Wanneer je de bestelling met spoed nodig hebt, raden we je aan producten van hetzelfde merk en levertijd te bestellen. Dat versnelt het proces.

Levertijden bekijken ›

Ik wacht nog op de bezorging. Kan de verwerking alvast inplannen?

De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Deze tijd kunnen we je helaas niet garanderen. We raden je aan de eventuele verwerking (door externe partijen) pas in te plannen op het moment dat je de levering afgehaald en gecontroleerd hebt.

Meer over afhalen ›

Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?

We stellen je bestelling zorgvuldig samen. Het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Dat maken we dan in orde! Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.

Meer over schade en garantie ›

Kan ik mijn bestelling in het weekend laten bezorgen?

Onze vervoerders leveren helaas niet in het weekend. Het is wel mogelijk om je bestelling op zaterdag af te komen halen bij onze vestiging in Hardinxveld-Giessendam.

Meer over afhalen ›